Ragyogó szerelem ... - Lucia és István - 2014. augusztus 23.

28.08.2014 00:00
        Az egyik kedves barátnőm unszolására, miszerint örömmel venne részt a fotózásokkal kapcsolatos élményeimben legalább olvasás szintjén, igyekezni fogok írni néhány szösszenetet az egyes eseményekről. Már az elején félbeszakítottam, hogy nem igazán tudom hogyan fog összejönni munkahely, újságírás, riportfotózások, háztartás, valamint egyéni kérésre történő fotózások kivitelezése mellett, s akkor még hol is van az ÉLET, de szívesen kalauzolom el a kedves Olvasókat, Nézelődőket az esküvők, egyéb rendezvények, fotózások, a külvilág számára többnyire titokzatos világába, s mesélem el a résztvevők, valamint saját örömömet - feltéve, ha lehet, ha publikus.
        A korábbi fotózások leírását elsvingliztem, mondván, kialudni magam sincs idő, s majd apránként igyekszem pótolni, de a legutóbbi esküvő annyira más körülmények között jött létre mint egyébként, hogy úgy éreztem vagy most "ragadok tollat", vagy soha. E pár sor születésekor még azokat a "gondolatfelhőcskéket" is félrehessegettem, amelyekben szinte megjelenni láttam, hogy cikkeket kell írni... :D Ebéd közben kissé nehézkes kivitelezni az írás, de ám legyen...

        Az augusztus 23-i esküvő előtt úgy terveztem, majd jól kipihenem magam, hogy felfrissülve menjek utamra. Kellemes ábrándozásomból az a tény riasztott fel, hogy az esküvő előtt még két riport helyszínére is el kell utaznom. Huh, gondoltam, hogyan fogok én így időben érkezni. Mielőtt úrrá lett volna rajtam néhány sötétebb gondolat, elővarázsoltam optimizmusomat, és máris szebbnek láttam a világot, s mindenekelőtt nagyon gyorsan útra keltem. Csiliznyáradon a Családi olimpia kellemes időjárással, s még kedvesebb fogadtatással várt. Mosolyogva nézegettem, hogy milyen egyszerű játékokat, versenyeket lehet kitalálni a gyerkőcöknek, hogy közben minél jobban szórakozzanak. A cérnán függő toll, amelyet az üvegbe kellett lógatni, különösen tetszett. :D Elköszöntömkor a lelkemre kötötték, hogy a csilizközi lángost okvetlenül meg kell kóstolnom. Eleget téve a kérésnek kijelenthetem, hogy valóban nagyon finom volt - ezúton is köszönöm a szervezőknek a kedves fogadtatást. :) Továbblibbenve Szapra mentem, ahol falunap zajlott, s hosszú lenne összefoglalni az egyes fellépőket, majd sietve elporoszkáltam, hogy megejtve egy átöltözést, frissítő zuhanyt, s még jobban felfegyverkezve a technika vívmányaival, érkezzem az esküvői helyszínre. A  nagymegyeri házasságkötő teremben a vártnál korábban egy névadóba is sikerült akaratomon kívül beletoppannom, majd kivárva soromat, a fényerősség megcsodálása után feltérképeztem a terepet. El is kezdődött minden annak rendje s módja szerint, miközben mosollyal arcomon nyugtáztam magamban, hogy "ez igen! :)", mennyire jó, hogy valaki ilyen ötletes, és kék cipellőt választ menyasszonyi öltözékéhez. :) Mivel az ifjú párocska nem híve különösebb módon a fotózkodásnak, így meg is lettem kérve, hogy nem kívánnak beállított fotózásban részt venni, hanem a jelentősebb és örömteli pillanatokat örökítsem meg. Eleinte tartottam tőle, hogy lesz-e lehetőség valamilyen közös fotó elkészítésére, amit egyszer majd meg lehet mutatni a cseperedő utókornak, de az események folytán egyre inkább megnyugodtam, saszemekkel koncentrálva a mozdulatokra, szempillantásokra, történésekre. A zenét Bertók István zongoraművész szolgáltatta, így szem nem maradt szárazon hol a meghatódottságtól, hol pedig az örömteli kacajtól, jó kis boogie-tól, mert ugye láb sem maradt nyugton a zene hallatán. Kijelenthetem, hogy egy igazán jókedvű társaság ünnepelt Luciával és Istvánnal együtt e boldog napon.